Search   Tel : 09132023951      info@pishroe.com
 
پیشرو ارتباط پرگار پیشرو ارتباط پرگار پیشرو ارتباط پرگار پیشرو ارتباط پرگار
صفحه اصلیصفحه اصلی محصولاتمحصولات زیرشاخه  درباره مادرباره ما تماس با ماتماس با ما


پیشرو ارتباط گستر پرگار یک شرکت مشاوره و خدمات فناوری اطلاعاتی و ارتباطی است که در سال 1394 شروع به کار کرده است. این شرکت با استفاده از دانش، تخصص و توانایی های خود در حوزه های مختلفی از جمله اجرای شبکه‌های کابلی، اجرای شبکه‌های بی‌سیم، امنیت شبکه، اطفاء اتوماتیک حریق، سیستم‌های اپتیکی و غیره فعالیت می‌کند. این شرکت در حوزه های مشاوره، طراحی، تامین کالا، نظارت و اجرای پروژه های مختلف به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

ماموریت های این شرکت شامل تامین رضایت مشتریان در راستای ملزومات تعریف شده و نیاز های رو به تغییر، افزایش راندمان امور سازمانی و اتوماسیون اداری، ارتقا ارزشهای سازمانی، آموزش پیوسته پرسنل به منظور ارتقا دانش فنی و افزایش فعالیت های تحقیقاتی مستمر در زمینه تکنولوژی های نوین است.

شرکت پیشرو ارتباط گستر پرگار با بسیاری از سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و پیاده سازی پروژه های کامپیوتری و دیتاسنتر ها، مخابرات و دستگاه های نظارت تصویری همکاری نموده است. این شرکت از افراد و متخصصین با تجربه در زمینه های مختلفی همچون شبکه های کامپیوتری، مخابرات، امنیت شبکه، دستگاه های نظارت تصویری و غیره استفاده می کند.

 
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   

  

محصولات
تجهیزات ارتباطی
تجهیزات سرور
تجهیزات شبکه
: دسترسی های سريع 

Telephone   09132023951

Email   info @ pishroe.com

کلیه حقوق برای پیشرو ارتباط پرگار محفوظ است

طراحی سایت در اصفهان هاست


تلگرام اينستاگرام واتساپ واتساپ آپارات