Search   Tel : 09132023951      info@pishroe.com
 
پیشرو ارتباط پرگار پیشرو ارتباط پرگار پیشرو ارتباط پرگار پیشرو ارتباط پرگار
صفحه اصلیصفحه اصلی محصولاتمحصولات زیرشاخه  درباره مادرباره ما تماس با ماتماس با ما


میکروتیک به عنوان یک مسیریاب

شماره خبر : 84    انتشار : 1400/6/31    ساعت : 15:14

میکروتیک یک سیستم عامل شبکه است که برای ساخت و مدیریت شبکه های کوچک و بزرگ استفاده می شود. این سیستم عامل شامل یک سری ابزار و امکانات است که به مدیران شبکه امکان می دهد تا به راحتی شبکه های خود را پیکربندی و مدیریت کنند.

میکروتیک به دلیل امکانات متنوعی که ارائه می دهد، برای استفاده در شبکه های کوچک و بزرگ بسیار مناسب است. برخی از کاربردهای اصلی آن عبارتند از:

۱. پیکربندی مسیریابی: میکروتیک به عنوان یک مسیریاب، امکانات بسیاری برای پیکربندی مسیریابی در شبکه ها ارائه می دهد. با استفاده از این سیستم عامل، می توانید مسیریابی استاتیک و پویا، بررسی ترافیک و مدیریت VLAN ها و بسیاری از ویژگی های دیگر را پیکربندی کنید.

۲. مدیریت پهنای باند: میکروتیک به شما امکان مدیریت پهنای باند در شبکه را می دهد. شما می توانید ترافیک شبکه را مدیریت کرده و قابلیت هایی مانند محدود کردن پهنای باند در اختیار کاربران، مدیریت کنترل پهنای باند و بسیاری از ویژگی های دیگر را فعال کنید.

۳. مدیریت امنیت: با استفاده از میکروتیک می توانید امنیت شبکه خود را بهبود بخشید. این سیستم عامل دارای قابلیت هایی مانند دیواره آتش، مدیریت VPN، امکانات AAA و بسیاری از ویژگی های دیگر است که به شما امکان می دهد تا امنیت شبکه خود را تضمین کنید.

 
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   

  

محصولات
تجهیزات ارتباطی
تجهیزات سرور
تجهیزات شبکه
: دسترسی های سريع 

Telephone   09132023951

Email   info @ pishroe.com

کلیه حقوق برای پیشرو ارتباط پرگار محفوظ است

طراحی سایت در اصفهان هاست


تلگرام اينستاگرام واتساپ واتساپ آپارات